onsdag 4 februari 2009

Tankeställare om vikt....

I dag kom jag på mig själv om att jag tänkte helt fel när jag kommentarede en nytagen bild på Cecilia.
Jag skrev att hon var så fin ,men kom ju på att det var ju fel, jag skulle ju berömma henne för att hon såg fin ut, men det har hon ju gjort i alla tider i vilken vikt hon än befinner sig i så är ju hon fiiiin. Man berömmer ju att någon går ner....o att man ser så fin ut, men går något upp så...ja, så blir det ju motsatt.Det blir så fel, o egentligen så elakt.
Jag menar nu absolut inte att det är fel att gå ner i vikt, klart att man ska vara glad över det för den bedriften att göra det. :) Men ja....jag hoppas ni förstår min poäng.
Ang gå upp i vikt så har jag en kollega o vän som gick upp under julen...o fick genast kommentaren "Magne så fet du har blivit" av en annan kollega, mest bara på skoj...men men jag kan inte tänka mig att han blev glad över det, o bara för att kalrgöra det....NEJ han är inte fet. Han ser helt fullständigt normal ut. ârligt var jag glad åt viktökningen med tanke på att jag tycker att han får i sig för lite mat....

Btw...


Vågen stod på 95.2 för en halvtimme sedan....snabb nedgång men jag hoppas den står i sig. Men min mens försvann så nu är allt normalt igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar