lördag 1 augusti 2009

Nystart pågåar för fullt!

Något suddig bild, haha, men inte lätt att ta kort o motionera samtidigt...

Nu har barnen åkt, allt godis är borta i huset så nu kan jag inte frestas mer...
Så direkt på morgonen blev det en runda med wii active.
Jag måste återigen så ett slag för detta, till er som är skeptiska så funkar det, man rör på sig, man blir svettig o man kan tom få träningsvärk.Carro provade när hon var här, ni vet rörlig tonåring, normal vikt o så, o hon blev helt slut (plus träningsvärk första gången)....bara som bevis att man inte behöver var överviktig för att det ska funka.
Så nu är jag på G igen, har inga xenical knappt kvar, har knappt ätit dem denna månaden, alls. Så det blir att ordna nya igen, ska fortsätta med dem en stund till, bara för att jag har sjukt slarvat med maten sista tiden ,massa fett som smaskig Peppes Pizza. :), som jag borde ha just tagit xenicalen, men minnet är som en guldfisk, typ minimal....
Vikten? Nyss kollad, nu låg den på 87.6....så den håller sig, var lite smårädd att den hade krypit över 88, men NU SKA här kämpas vidare...

1 kommentar: