söndag 2 augusti 2009

200 kalorier

Tränat:)
Lite över 200 kal borta, skönt det.Men jag har ont i ryggen, lite stel (jag vet dåååålig ursäkt men sann) i dag.
Skulle ha börjat på Wii Actives 30 days challange, startade efter mitt 30 minuters pass, men shit, jag bara halvdog, så kanske jag börjar om i em.
Haha. Jag har hu tränat i dag, så lite fusk får jag ta...

Maten?Nja,åt massor med frukt i går,jordgubbar o hallon :), det var gott. Lite småsugen på godis, men det går faktiskt bra. Har ju fuskat under min semestertid, som jag har skrivit om, men jag är imponerad på att jag ärlgit inte stoppade i mig mer än det jag gjorde....
Mat i går?Hm, nja, inte något supertag på den biten, ska se vad jag kan finna på idag....
Åt lite för mycket, smååt mest hela tiden. Fast då mest då frukten, tur att det inte var godis eller annat...

Nu ska jag slappa en stund, kanske tar mig en tur ut, men det är skitväder idag, så jag får se, det blev i alla fal len prommis till butiken i går, lite motion :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar