lördag 22 augusti 2009

Bubblig mage...

Min mage fick spader i natt, kramper till tusen.Usch.Misstänker att jag kan ha fått i mig lite för mycket fett, haha. Eh, jag vet faktiskt inte.Ärligt, o den har bubblat hela dagen i dag.
Blir galen.
Vikten?Nja, runt 88 sist jag vägde mig, så jag hoppas det är påväg ner...
Blir galen. Nåja. Men jag kan ju som sagt var inte få till det där med att få maten att fungera.Motion är en sak, ingen i dag, men jag har struttat omkring på shopping så lite blir det :P, ev ett pass om en stund.

Men kosten, jag bliiiiir totalt knäpp. Hur sjutton gör folk egentligen??

Tittat på min kropp, den är mindre ja...men inte magen.Stora dilemmat, fasen snart får man lägga sig under kniven om det ska bli något resultat. Fattar inte att den är såååå stor, jag skulle fasen vara en stl 40 utan den, lovar. Den sabbar lixom allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar