fredag 21 augusti 2009

Wii pass kl 7 i morse

Har varit hemma i två dagar, ont i halsen.
Så ja...maten har blivt lite lidande. Men jag har tränat i alla fall, 40 min var dag, :) *stolt*
Fast jag tror fasen det bränner mer än de 250 cal som wii active visar, heeelt slut efteråt.
Startade kl 7 i morse, haha.Kunde inte sova.

Men mat o jag hemma är inte bra, alls. Glad att jag har startat med mina blå igen...tack. De är mi nräddning i vissa stunder då jag verkligen faller i fällan. Att det ska vara så svårt att hålla sitt mål, sin kost.Jag fattar det bara inte.

Vad har skett med viljan?
Någon som har snott den?

Men jag ger inte upp, jag hoppas komma ner till 80, har 8 kg kvar till dess, målet sätter jag 31 december. Långt fram? Kanske, men som det går just nu, å så sakta, så är det i alla fall ett mål.
Jag hoppas dock på 75, men hm....drömma kan jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar