söndag 30 augusti 2009

96

Wow, har inte vägt mig men kollade midjemåttet.
det är på 96 nu, fortfarande skyhögt men mindre än förut, med 1 cm. O jag som var uppe i 99 efter semestern. YES! Lite lycka.

Vad är ett normalt midjemått?

Min midja är ju dessvärre MIn stora sorg, det är där allt typ har lagt sig. *Suck*.
Tro mig, fettsugning på magen vore en dröm...
Kan någon ge tips hur man ska få bort den?
Mirakler mottages gärna...

Vet att fett samlas först runt magen, samt att den är en samlingspunkt om man har mycket stress...
Sit ups å sånt funkar ,ja...men jag behöver något meeeeeeer.


Kanske man ska våga väga sig snart igen då?

2 kommentarer:

  1. Som kvinna ska man ligga under 80 cm i midjan för att det ska vara "hälsosamt".
    fast jag ligger i samma klass som dig...
    Men det ska vi ändra på! Eller hur!?

    SvaraRadera