lördag 15 augusti 2009

Fasen!

Att det ska gå så dåligt att kunna gå ner i vikt. Blir galen p åmig själv, o NEEEEEJ, jag tänker inte ställa mig på någon våg. Har inte superslarvat, men jag erkänner, mina jeans jag köpte, de klämmer lite i midjan, inte så farligt, men bara sntydan gör mig galen.
Måste ta tag i det här, har ju slarvat en del i sommar, visserligen tror jag på att man kan göra det, under rimliga gränser, o det har ju gått bra...men men å åter men, det finns ju gränser.O den har jag nog korsat nu.

Motion, obetfintlig. Jisses. Jag vet, jag blir galen, jag vet ju att när det gäller mig o mitt välbefinnande till att detta ska gå bra så måste den biten fungera.
O kosten, den duger, inte alltför illa, har inte smaskat godis, men vitlöksbröd har det blivit, en del av...

Vatten på jobbet fungerar, har visserlgien bara blivit 1 liter per dag, jag vet, alltför lite, men jämför jag med förut, som låg typ på knappt ett glas så är det en ökning i alla fall.

Någon som läser detta?
Hur går det för er?
Tips, råd, tankar o idéer....?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar