söndag 16 augusti 2009

Vågen pekar absolut uppåt

Vägde mig i dag.


Egentligen behöver jag inte skriva mer, katostofalt. *Suck*
Känner mig som en stor blobb, låt oss säga att NU FASEN MÅSTE JAG SKÄRPA MIG!!!!!

Känner det som sagt var redan på mina jeans, o bar det är ju sjutton såååå illa som det bara kan bli.
Nej, nu ska jag se till att det går åt rätt håll igen.

MAT
MOTION
SÖMN
VATTEN

Allt ska fasen komma på plats, nuuuuuuu.

Klagar jag?Gnällig? Jaaaaaaaa. Just nu vet jag att jag gnäller, o nu tänker du som läser: Gör nått åt det då....Jag ska. Jag måste komma tillbaka till min grund igen, från starten.

Jag vet att jag brukar funka bäst på vardagar, så jag tänker nystart i morgon, fast INTE den här gången, den startar NU!!!!!

Nu, ytterst sen frukost, fy mig. Sedan ska jag lägga in ett motionspass. Helst en promenad på deet, o sedan vatten o kolla kosten.


INGET SMÅ ÄTANDE!!!!!!!
FY! FY! FY!

1 kommentar:

  1. Jag vet precis hur det är, allting du skriver!! Vi må vara blobbar, men snart ska vi vara smala blobbar!!!!!
    Kom igen nu, Annica, kämpa med mig!

    kram Cissi

    SvaraRadera