torsdag 6 augusti 2009

Motiverad igen

Blev lite motiverad nyss.Såg på Du är vad du äter, o blev sporrad...

Har ju tränat nu ett hemmagjortpass i tre dagar, 45 minuter,å ska bränna ca 250 cal på det passet.
Det borde ju ge lite, eller hur.

Såg Ninas kommentar på förra inlägget o jag erkänner ju helt klart att jag dricker alltför lite vatten under dagarna.Fasen, jag glömmer det heeeela tiden.Håller koll på dagisbarnen att de dricker, men jo...jag glömmer mig själv, så i morgon SKA jag dricka vatten.
Ska faktiskt nästa gång införskaffa en bra drickflaska som ska motivera mitt drickande.Bra beslut? JA!

Mera sallad till maten, slarvar nog lite ,har tänkt lite på maten i veckan, grönsaker ja...men i vilken mängd.

Motionen ska jag nog inte klaga över, hoppas jag .Tycker den fungerar bra.
Kanske lägga till en prommis eller nått...Eller ett minipass till, med bara cardio - typ springa o så...

Mina insikter är följande:
*Mera vatten under dagen
*Mera grönt till maten
*Följa motionsplanen, med minst mitt egenkomponerade pass 1 g/dag.
*Funderar på om mitt smaskande.Jo, jag inser att det har nog blivit lite extra i bland.FY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar