söndag 26 juli 2009

Paus på viktuppdateringen +-87 kg

Eftersom jag nu har en platå verkar det som, på 87 kg, så känns det otroligt fånigt att uppdatera vikten varje vecka. Den pendlar allt emellan upp till nästan 88 o ner till 86, under veckan, håller sig oftast runt 87, så jag beslutar nu att jag tar en paus på viktuppdateringen.
Ev på BMI med, men mått kan ju ändras fast inte vikten gör det, så det blir nog en koll nu i augusti med.

Börjar att jobba på måndag, sliter otroligt med mat just nu, o lite på motion. Har ju barnen här, de åker nästa helg, samt lefig o masssa smask i huset. Så Jag gör så gott jag kan. Hoppas kunna starta mina rutiner i morgon, o absolut få dem att fungera den 3 augusti (måndagen) ordentligt.

Såg på tv, att vikten kan verkligen stanna upp i ett visst kilo, länge, tyligen. De pratade tom om månader....(Suck). Men tydligen är det något om kroppens försvar om att "Nu har jag gått ner /upp för mycket så nu blir det stopp en stund" .För att stabilisera sig.Det tror jag att jag är inne i nu, jag vet från 90 kg o ner nu har det gått så trögt, o jag har gjort mer än i början men inget sker. Så det ligger nog en liten poäng i det.

Men jag ska kämpa vidare, kanske man har en slankare kropp till nästa års sommarbadande...haha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar