söndag 19 juli 2009

Det går lite trögt...

Hm, viljan vill inte riktigt infinna sig. Har tränat i dag i alla fall, drygt 250 kalorier borta på ca 40 minuter, det känns bra i alla fall, måste ha minst ett sånt pass varje dag nu...
Midjemåttet går lite åt fel håll, ser en viss ökning, inget allvarligt än, men jag måste skärpa mig.Helt klart.
Skitsvårt, på ett sätt längtar jag tillbaka till jobbet, tro mig....så alla rutiner kommer på plats igen, det tror jag att jag behöver.Fast jag njuter av att vara ledig, kunna sova på morgonen....hm.
Men men, man är vanemänniska, det blir nog bra att jobba igen.k

Så, mål i veckan:
Försöka hålla någotsånnär kost, frukt o grönsaker är prio ett...
Träna, minst ett 20 minuters pass varje dag. Helst med andra rörliga saker med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar