onsdag 15 juli 2009

Viktkoll....igen

Hallå.
Det är tid att uppdatera bloggen igen, med vikt samt BMI, har gått en månad nu sedan f¨rra gången....
Inte en bra månad, men samtidigt kunde det ha varit värre, tro mig.Tycker jag har fallit för frestelser alltför många gånger, usch.Tårtor, god mat,glass, chips....o tom godis, jo jag vet...men bara ett fåtal.Puh.
Men nu har vi två barn här, o de har varsinna hinkar fulla, med godis....fattar ni hur jäkla orättvist livet kan vara. Suck. Det här är som att ge en narkoman en skål med heroin framför sig....
Jag har heller inte tagit mina xenical under vistelsen i Turkiet, det gick inte, min maga var tillräckligt i obalans, och inte alltid så lätt att finna en toa när man var på div utflykter o så, men nu har jag satt i gång igen, o fisarna (haha, sorry) har startat, fast så fettiga är de inte *stolt*

Vikten har hållt sig,puh...men inte gått ner...men men och MEN jag är tacksam att det inte har gått åt andra hållet.Fast jagmisstänker att de kommande veckorna med dem här kan ge viss maktkamp o dessvärre så faller jag nog men jag ska kämpa vidare.Ska se detta som en period att hålla vikten åtminstone...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar