lördag 19 september 2009

Svarta "magic"jeans från Kappahl.

Köpt jeans i dag, dessvärre stl 46, var tvungen att öka ett hack..dumt.
Men det var ett på magic-jeans, sånna som tydligen fixa till figuren lite, skrivit om dem förr....
Sitter ju bra i alla fall, lite orolig för dragkedjan, den var lite dum...men det ordnar sig nog.
Men jag vilel ha ett par svarta, o det fann jag.Yes.
Lite glad, inte åt stl, men det kanske har med modellen att göra för jag kommer ju i mina stl 44 jeans, från samma butik, hade dem i dag...

Nåja, glad i alla fall...

Viktnedgång? Njaeee.Inte direkt. Blir sååå ledsen.Är verkligen inte något som stämmer.Usch.
Jag finner inte tillbaka till min makt över maten, o motionen....speciellt motionen.Maten funkar...sådär.Håller mig hyfsat i skinne i alla fall.

Hoppas på en lite npromenad i morgon ,med Bamse. Ska se om han orkar. Han haltar lite nu igen...Stackars gamlingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar