söndag 20 september 2009

Hälsan

Usch.
Jag blir knappt inte bättre....
Jobbade halva dagen i fredags, lite dumt.Fick feber o mådde blä....
I går var det ok, var tom o handlade i sverige.Men i dag så är jag helt yr, hängig, ont i halsen o bara känner att något mer är på g.
Fasen.Ska ju till hemstaden nästkommande helg, vill ju inte sabba det.
Men min viktnedgång är sabbad.Typiskt nog har jag aptit, usch.Så jag bara slöar, äter o ingen motion pga att jag mår som en.....sill eller nått...
Fasen
Fasen
Fasen

Åt glass för halsen, var beredd på kramp...Inget skedde.Suck.Så nu måste jag verkligen kolla upp vad de kramperna berodde på.Nu vet jag ju inte...

2 kommentarer:

  1. VILA! Drick mycket thé, ÄT en matsked honung om dagen och gå långsamma promenader. Kram!

    SvaraRadera
  2. Kan inte vara som jag då? Stresskramp? Kolla när du hade kramp, var i bröstet och kanske hur du mådde i övrigt.....
    Om det inte är det, så hoppas jag att du kommer till rätta med vad det är. Hälsan i första hand, även om det vore trevligt att ses i helgen!
    stor kram!

    SvaraRadera