onsdag 9 september 2009

Promenad :)

I dag blev det en romand i solskenet. :)
Länge sedan, o sååå skönt. Och uppfriskande. Tog 40 minuter. :)Mindre trevligt avslut, anfallen av miljoner mygg vid hållplatsen då jag väntade på bussen. Blä.

Fick beröm på jobbet idag, fast jag nu vet att jag inte har gått ner något alls på så länge så fick jag kommentaren att jag såg smalare ut än i somras, blev glad. Jag sa att jag inte har gått ner, men de tyckte att de såg ändring i alla fall. :)

Såg att Chrissan hade skrivit en kommentar på bloggen ,förra ämnet ang skönhetsvård.
Nu har jag haft No7 bara så kort stund så jag kan inte säga om den fungerar, men jag tycker att det känns uppfriskande o jag inbillar mig att till jag ska till Norrköping om 3 veckor så ska jag se lite resultat.
Så ja, visst rekomenderar jag den. Jag tänkte, om jag nu ska satsa så varför inte slå till på något ordentligt.Och priset?Nja, Den koster lite, men vadå, funkar den så är det värt priset.
Den är vad jag vet, faktiskt kollad av experter o ch är en av bland de "bästa" krämerna på marknaden, så lite hopp har jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar