måndag 7 september 2009

No7


Detta är också publicerat på Ankans Plaskdamm.
Att jag väljer att ha det på min viktblogg med har med "mig" att göra...
Jag har officiellt förlorat förståndet...

Jag har blivit beroende av att använda kräm i ansiktet.
Började för ca en vecka sedan, med en jag hade hemma. Att jag inte har gjort det förut beror nog på att jag har aldrig kännt ordet "måste " på den fronten. Men nu, jag erkänner, mitt ansikte behöver vid över 35 års ålder fixas till lite, stramas upp.Haha. Låter det dumt, jepp.
Men jag tycker det ser fräschare ut, så jag har faktiskt köpt till mig boots "mirakelkräm"
Boots No 7, som ska tydligen hjälpa mot fina linjer, stama ansiktet o tom rynkor,...det har jag tursamt nog inte mycket av, än...men det kommer väl.
Mirakelkräm ja, vet inte om den funkar, men den från Oriflame har funkat hyfsat i alla fall,så tummen upp för den.Men jag testar...
Jag hoppas på resultat.
Jisses, har man blivit sån nu? Jepp. Det är bara att inse.Men jag är inte så ung längre, o jag tycker nog om mig själv nu, har mer accepterat "mig" nu vid min ålder än då jag var typ 18.
Eller äldre, eller yngre. Nu menar jag inte viktmässigt, den biten ska verkligen ändras på.
Men ja....mig som mig...ja, hoppas ni fattar.
Så nu ska här smakskas in kräm ,dag som natt...
Återkommer med ev resultat... :)

1 kommentar:

  1. Går också i skönhetsvårds-tankar.
    Men vilken kräm ska man välja!?
    Funderar också på att testa no 7...

    SvaraRadera