lördag 5 september 2009

Gått lite, vardagsmotion

Varit på shopping i dag, alltså massor med gående,
lite sådär smygvardagsmotion.
Alltid bra det.
Inget pass i dag, lite trött. Ska ha städning på schemat i morgon (Städar alltid p åen söndag, märkligt nog) Så då blir det att röra på sig lite. Samt att jag hoppas starta morgonen med ett litet pass...

Vikten? Nja. Håller sig runt 88 fortfarande.
Provade jeans i dag, på Kappahl, typ nya som ska forma mage o rumpa. "magic". Kunde inte ha 44 som jag har i jeansen jag hade på mig (köpt på samma ställe) utan fick prova 46, kan ju bero på att de var i en speciell modell, jag vet inte .Men det var lite trist. Men jag kan ju ha mina 444 fortfarande, o det räknas, haha...
Nåja. Ska fundera på de där magic-variantjeansen, inte riktigt min färg, jag får se...
Måste ha ett par til ljeans till hösten /vintern i alla fall. Eller ett par byxor överhuvudtaget.
Har faktiskt ett par 48 (eller två) i en slapp modell kvar, har haft dem, de hänger fint :), men med hjälp av skärp funkar dem....så jag är i behov av nya byxor...

1 kommentar: