måndag 7 september 2009

Gå gå o mera gå

I dag har jag varit på tur, vilket betyder ute från kl 10-14....
Man går en del ,dit o hem, o massor med vandrign fram o tillbaka.
Superbra.
Mitt mål med en wiipass i helgen?Gick åt helvete. Fuck rent ut sagt, men jag är glad över motionen idag, det behövdes.
Måste sätta upp schema för motion ,jag var såååå duktig i början med ett 30 minuters pass varje dag, ska jag forma till ett sådant pass i stället, i minuter, nu har jag mest fokuserat ett pass på kalorier...
Hm, tål att funderas på.

Maten?Nja. Det går sisådär. Mycket ost finns det i mitt liv, o det gillar jag inte. Har varierat kosten, med lite mindre fibreer, för min mage fick spader. Och det känns bra. Men det jag tror är mina stora nackdelar är:
* För lite vatten om dagen
*För lite motion
*Lite för mycket "hungrig" /sugen på kvällarna vilket resulterar i småätning
Helghandla i sverige är heller inte bra, det gjorde vi på lördagen, då fylls huset på med gott...inte så onyttigt men smaksbart...Inte bra. Det är en nackdel, men helger är jag inte bra på,alls...

Mitt plus är: Inget godis, jo åt en lakris i helgen, lite bit.Inget mer.
Inget fikande. Stort plus.

1 kommentar:

  1. Skitbra jobbat med bara lite godis och inget fika!! Och lite delmål vad gäller motion låter inte heller fel. Det kommer att gå bra för oss!
    kram

    SvaraRadera