måndag 19 januari 2009

Suck...

Har tränat 1 timma idag.
Duglig kost, inget godis, ett mirakel för min del.
Men vågen står lixom stilla ....jag minns nu inte extakt ,men på wiivågen i dag vägde jag mer än när jag mätte i går, men efter en timmas slit med hård träning så var jag nere i samma vikt som i går.
Viserligen bra det ,men det står stilla....sjukt stilla.Ska inte ha för höga förhoppningar men hallå? Något måste ske.Mne den går nedöver....alltid något.

Min mat dag:
Frukost2 smörgåsar fiberkaka utan socker. med en ostskiva o paprika plus dricka, vatten.
Lunch. Soppa - minestrone o vatten
Middag Soppa - spenat (igen, jo Andy har ont i munnen så det blev så). O vatten plus en knäckis.
Lite vindruvor.Um inget mer....jo en "powerbar" till mellis.

Är det mycket? Eller????

Nu blir det sallad till lunch veckan ut, enl min plan....haha....
Träning på wii, minst 30 min, helst 1 timma.Kommit på att boxning är bra....

Full framåt i morgon....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar