lördag 17 januari 2009

Min viktblogg


Ang bilden, tyckte den var så söt...o passande....haha


Min träningsblogg.
Här kommer det stå hur min vikt o andra mått, förhoppningsvis ändras, o lite annat.

Från den 12/1 -09 så anv jag xenical, ett bantningspreparat som jag äter 3 ggr dagligen.
Syftet med det är att det är en hjälp för mig som vill gå ned i vikt.O förhoppningsvis, med dem, ändrade matvanor o lite träning ska det kunna ge reultat.

Så här ser det ut just nu:

Xenical, 3 ggr dagligen
Minst 30 minuter på Wii blanaceboard/dag.
ândrade matvanor.
Inget godis el likn.


Mått:
Uppdateras ca 1g månaden /ev oftare vid behov...
Datum: 14/1 -09
Vikt:101 kg
BMI: 35.7
Byst :119 cm
Arm: 32 cm
Midja : 117 cm
Höfter : 116 cm
Lår: 67 cm
Knä: 42 cm

NB!

Vikt ska noteras ca 1 g/vecka.



Har minskat i nuläget med ca 1 kg. Mensperiod, veckan som nu har varit, så jag hoppas se e nförbättring till nästa vecka.
Har ett delmål på två veckor på wiiboarden på -1.5 kg som jag hoppas kan gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar