fredag 23 januari 2009

Lite till...

Har försvunnit ett halvt kilo till,med lite träning.
Fann kosttabletter i dag, ska hjälpa mot karbohydrater -typ pasta å så.
Ej receptbelagda o jag har ingen garanti på att de ens fungerar men jag ska prova dem
i en vecka, bara till ev middag på kvällen , o detta är enbart för skojs skulli nuläget.

Har följt min wiiträning ,imnst 30 min per dag, försöker hålla det till 1 timma.
Gått en promenad i dag, väntade på bussen, så jag har inget å göra....då vandrade jag.Alltid något.
Kosten fungerar ok, har sallad till lunch numera var dag till jobbet.
Det känns bäst så.
Lite frågande ang middagen men vi får se, ev en liten då å då, men sallad till...
(O då de nyinöpta tabletterna)Ska prova dem nu i kväll.
Det blir tacos, med mycket sallad o mindre av allt annat. Ettt litet mellanting av gott o nyttigt.

Så jag kämpar vidare, jag hoppas på ett reultat på minst 5 kg denna månad, det ska jag väl klara av? (Drömmen vore närmare 10 men det får vi se).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar