söndag 25 januari 2009

Men ååååååå....

Jag har lixom inget tålamod märker jag....

Jag kom ner så lågt som 97.6 i går, är uppe i 98.4 nu....igen.Fast jag var ju på den vikten tidigare på dagen, så jag borde vara nöjd.....men nej, det är lite frusterande.
Blir galen, för jag vill inte acceptera att äter jag , så jag går upp.

Det är faktiskt lite frustrerande att väga sig på wiiboarden, var dag, jag kan ju låta det
vara men jag är ju så sjukt nyfiken så jag måste ju bara.
Men det tar lite på mig, det märker jag, blir så nere när det är ett par gram upp....hm.

Fast nu var det ju inte ett par gram ,jag MÅSTE MÅSTE bara inse att jag måste hålla i kosten, jag åt inte så vansinnigt mycket i går kväll,men mer ,lite än jag har gjort i veckan.



Som jag har skrivit tidigare så vet jag att jag har svårare att motstå saker hemma så det ska, enbart för den grunden bli skönt att vara på jobb i morgon.
Men jag får bara ha det tålamodet o inse att jag går nog ner i en ganska normal takt i alla fall, o gårdagens mål jag var nere i ska jag ner på ,fortast som möjligast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar