lördag 24 januari 2009

Det ser ut att ske något...

Det sker något.
Jag har nog krympt lite till. Nere i lite under 98,5 i dag....
Gick bara upp 0.3 när jag åt ute i dag.
Vi var o handlade iSverige, kände oss hungriga,åt på Burger king.Jaja, vänta lite nu.Tog deras delight meny, med kyckling , grovt bröd o salld. O med morötter i stället för pomme.o lightläsk.
Så det gick bra, avstod från brödet, halva i alla fall. O kände mig mätt.
Inte så mättande en längre tid, men det fungerade bra.

Har wiiat lite i dag, blir nog en tur senare i kväll med.

Vikten håller sig i alla fall o det är jag glad över, skulle bli katastrof om den vandrade upp till 101 igen.
Har fuskat, kan ju inte låta bli....med att mäta min mage, den har krympt,en aning...men ändå så känner jag det.Det är en märklig känsla....
Får se hur det ser ut på mätdagen, lär väl bli omkring den 14 feb....ev innan, ska till läkaren för koll den 12e, så jag misstänker att det blir den 11 feb.Så då ska det ha hänt mer saker....19 dagar tills dess....Lite otrolig men samtidigt inte.Det SKA gå bra.
Måste köpa ny medicin i samma veva med, pillrena är inte de billigaste, men det verkar som de hjälper så det får bara inkluderas i månadsbudgeten, har ju minskat budgeten med godis, chips, annat smask så det blir nog ett par kronor.
har unnat mig pistagenötter, bra för kolestorolet, har inget besvär med det, men det gynnas, plus att det drar mig undan från godiset.


Ligger fortfande ca 20-25 bitar med milkyway på vardagsrummsbordet...rör dem inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar