lördag 20 juni 2009

Träna mera -Motivation sökes.

Har tränat nyss, ett wii activa pass, ca 55 minuter. Skönt.Nu är jag helt slut, men fasen....jag går ju inte ner. Ok Ska i ärlighetens namn tilläggas att jag var på sommarfest i går, drack cider, åt mat, men det var mest skinka (typ parma o så) o annan plockmat så....SÅ illa var det inte. Samt att jag rörde inget godis eller snacks... :P *stolt*

Men vågen vill inte ner, det är sååå ledsamt.Jag försöker sjutton med typ allt.Gick massor i går med, haha....*knådar sina arma fossingar* Högklackat struttat omkring ute...i ett par timmar, det känns.

Så jag BEHÖVER motivation!!! Arghhh.Ville ju ner till 86 till fredag, tänkte, peace of cake, men hallå.....jisses.Visst ska man gå ner långsamt men detta är ju löjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar