lördag 13 juni 2009

14

Tänkte inte på förra inlägget, men 87 kg, det är minus 14 kg.Ett kg till så har jag gått ner 15. Om jag pressar mig riktigt hårt kanske jag kan uppfylla det till turkietresan, om två veckor. ett kg,tänker ni kanske...ingen match.Men fasen, bar ahit har ju tagit en evighet med allt hoppande upp o ner på vågen....

Åt en big mac i dag , med cola zero, men ingen pomme. Matlusten tog över, fast jag kände att det gick bra i alla fall, fick massor med sallad på den så den slank ner först, bara för att visa att salladen är inget man skakar bort (gjorde man förr minns jag, tror jag många gör) så lite sunt blev det...minus brödet o dressingen då :p.
I morgon har jag bokat ett passs på wiiactive, finns massor med olika pass, så jag hoppas att denna är bra, den med.
Ska rensa ogräs med,HATAR ogräs...usch.Fast det ger ju lite motion med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar