tisdag 9 juni 2009

Tillbaka...

Är hemma.
Blev mindre motion än jag hade hoppats på men promenader, både i form att ta sig från punkt a till bo o riktiga.Kolmården o prommis blev det med.Men dessvärre ingen step up, men så är det i bland.
Vikten?Nja, håller sig sisådär....hade hoppats på ett ner-ras men nee.
Kolla vikten, länk på sidan...

Har blivit lite slarv, var på dop, så det blev kaka o tårta. Men jag försökte hålla mig i skinnet,dock inget godis, chips el något sånt.
Maten?Nja. Dugligt.Men jag har rört på mig så det har fungerat bra.
Men jag kämpar vidare, hade en (på jobbet)som frågade idag om jag hade gått ner mer, så jag är glad att det "ser ut som det" men jag har ju inte det...men det är bra att det går åt rätt håll.
Kampen går vidare.
Har köpt bikini/tankini till turkietresan i alla fall...nja på bikinidelen men det har gått ner, o en liten solbränna ska jag nog få till :P, o det finns gym på hotellet så ingen undanflykter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar