söndag 14 juni 2009

En månad går så fort.

Vaknade i dag och insåg att det har gått en månad till...
Så i dag är det BMI och kroppsmått som blir uppdaterad.
Lite skillnad ser jag men inte så mycket som i början, men trevligt att det går åt rätt håll i allla fall.
Har träningsvärk sedan i går, fasen...den ger ganska så bra motstånd...bra att jag investerade i att köpa en wii active, btw så fungerar många....eller jag tror de flesta av övningarna utan balanceboard (har inte fått en endaste övning so mjag måste ha den till hittills), så har man bara en wii så kan man köpa wii active....tänk på det... :)


BMI och Kroppsmått är Uppdaterat!
~ Mitt midjemått har minskat 20 cm ~
(Sedan starten, 5 månader sen...)

1 kommentar:

  1. DUKTIGA DU!!!! JAG ÄR STOLT ÖVER DIG ska du veta! Kram kram

    SvaraRadera