söndag 21 juni 2009

Kämpar vidare i dag med...

1 timma till avklarad på wii active.... YAY!
Fasen, gissa hur trött jag är? Jepp, helt rätt.Helt slut.
Fast jag är glad över att jag kämpar mig vidare.Att jag inte ger mig ,fast ni ska verkligen veta att i lband vill jag bara ge upp,allt...
Godisbegäret finns kvar, helt klart, men jag har sagt till mig själv unnar jag mig en bit kommer jag att falla, å det hårt...
Så innan jag ens ska tänka på det ordet mer....så ska jag fasen ner ännu mera, minst så att vågen står på -20 kg (allt för att sporra mig själv just nu)

5 dagar till vi åker, o jag har inte gått ner till 86 än, men jag hoppas att kunna nå målet.Det vore sååå skönt. Men jag är som sagt var glad över att jag har kommit den bit jag har kommit, även om jag har såååååå dåligt tålamod på att jag vill att det ska gå sååååå mycket fortare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar