söndag 14 juni 2009

Bra med ombyte

Från ha nästan tröttnat på allt vad wii heter så är jag i dag närmast glad över att ha köpt wii active.
Rekomenderas om man vill träna hemma!
Har bränt över 1000 kalorier på två dagar,
o träningsvärk i låren så jag håller på att dö, men fasen vilken motion.Super.
Trodde inte det, men hallå, det ger så mycket, lika mycket so mom jag tar mig ner till gymet, eller ett step up pass, minst.Som sagt var, man kan välja mellan 40 olika moment, o sedan forma dem som man vill ha dem.O jisses, fasen.Tog marathon hard 55 minuter i dag. Uj.Andy sa att jag skulle inte ta ut mig så, men hallå....den ger sååå mycket.
Skulle vilja ta en runda till, men tvn occuperas, och jag borde nog ta det det lilla lugna med, mina lår vill inte mer...men jag vill.

Har renset ogräs med, 30 minuter blev det...usch.Men det måste göras. O man får ta i lite i värmen, solen skiner faktiskt.29 grader i solen...Så det blev ett litet pass det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar