onsdag 14 oktober 2009

Uppdataring - varning för äckelheter

Motion: Lite. Att gå, Var på lång tur i måndags och har gått mycket i dag.Annars inget.
Mat:Funkar faktiskt bra.Inget småätande.
Godis: Lite cholkad,o en liten påse gott.Men jag kunde stoppa och det fungerar fint.
Vikten: Inte kollad, orsak, se nedan.

Nu lite varning...
Har inte kollat vikten, allt beroende på min puckade mage. Nu har jag fått en udnerbar förstoppning , hag inte haft det på år o dar,och har mer eller mindre inte fått ut något på typ 4 dagar ,eller nått....har hållt på nu i två veckor. Har fixat medicin men den funkar inte.
Ska till läkare på blodtryckskoll i morgon, pga nya medicinen, så jag ska se om jag kan få något receptbelagt.Så jag har inte kollat vikten, mycket tack vare att jag misstänker att har inget kommit ut på en stund, så ökas vikten. Så jag vill få ordning på magen först.
Min mens verkar funka igen i alla fall, efter två månader, den är mysko den.Men som sagt var, var ju på koll, har inte hört något, men jag ska dubbelkolla det i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar