fredag 30 oktober 2009

Motionsuppdatering

Mitt internet, trots bra täckning har fått spader nu i två dagar....så jag kan knappt surfa...

Motion torsdag och fredag.
Promenad. Sträckan tar ca 25-30 minuter att gå.
Så jag håller mitt löfte.
Ska ta mig minst två pass på wii i helgen med ;). Gärna lite löpning igen.Nu är jag bättre i vaderna, säkert stack vare mina promenader.Men ena knät vill inte som jag vill.Men jag ska i alla fall prova.

Tuff helg.Min medicin är slut, kom jag på.Så det måste fixas på måndag.
Så jag får se hur suget återvänder, om det nu gör det.
Vikten håller sig, ingen större ändring.Men min sambo sa faktiskt något positivt...att vikten går i alla fall inte upp mer, o det kan man ju vara glad åt.

Jag inser ju fort att jag är såååååå dålig på mat under veckorna, orkar ju inte ordna lunch på kvällarna till dagen efter. Lat som jag är. Usch.Inte bra. Det måste jag fixa.

Idéer på bra lätt lunch att ta med på jobbet?
Småtrött på rena sallader, samt att det frestar ju inte så mycket när det är kallt ute...Brr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar