torsdag 1 oktober 2009

Hälsouppdatering...

Varit hos min läkare i dag, kollat upp mina magsmärtor o mensuteblivningar...
Men inget nytt, utom en jävla massa prover för cystor/tumörer (usch), blodfetter, lever, njurar.Sexulla sjuksdomar, haha.Får jag något där har någon i familjen liiiiite att förklara.
Det enda de kunde hitta var att jag hade en ätt urinvägsinfektion.Som jag inte ens känner, kissar typ som vanligt.Men provsvar väntas under nästa vecka....


Vikminskningen då:
Bytt piller med.Från Xenical till Reductil. (Har xenical på recept kvar, utifall att)
Ska hjälpa mig med småätandet, ska tydligen vara ganska ok på den biten.Fettet lyckas jag hålla nere, det är mindre mängder nu.
Ska tillbaka för koll om två veckor.

Motion har varit dåligt, men gått en del idag, var helt slut efter dagen så jag somnade på soffan.
Hoppas på en fin helg, ska nog ut i skogen med hunden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar