lördag 3 oktober 2009

Reductil

Den funkar faktiskt bra.
Fattar inte hur den kan verka efter typ bara en dag, fast nu är det ju på dag 3...
men jag är inte hungrig.O jag har inte småätit, alls.
Imponerande.
Vet inte om det är psykiskt, men det verkar som det fungerar.
Tabletten ska ju lura hjärnan att man är mätt...
Åt mat lite för sent i går, Andy var en liten ängel o fixade gott, kunde ju inte säga nej då, men jag blev så otroligt proppmätt...illamående nästan.Fattar inget.Men skönt om mitt småätande skulla försvinna, det är jag hopplös på.

Motionsbrist.Har varit på shopping i dag, ska städa lite strax.Men jag ska se om jag kan få boka tvn 45 minuter lite senare med ett wiipass...
Ingen promenad, fasen det bara vräker ner ute. Usch.Iskallt o surt väder....Blä.
Kanske i morgon?

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Råkade bara se att du också äter reductil.. o blev lite nyfiken. Jag vet hur det är att bara orka 1/3 av tallriken o sen är det STOPP! haha. Jag o min kille skulle äta romantisk middag ute o jag fick verkligen inte ner en bit till. Servitrisen tittade snett på mig o frågade om jag verkligen var klar då vi bad om notan. DET är pinsamt!! :)

    Jag fick förklara att jag var supermätt men att det var jätte gott. Då frågade hon om jag ville ha me mig resten hem haha.. snällt iof. Så jag fick äta goda restaurang-rester dagen efter.

    Inte lätt alla gånger. Men men :)

    Lämnar min bloggadress om du vill prata av dig, har frågor ang. reductil eller annat. Jag skulle tycka att det skulle va kul o prata me nån som är i samma båt, så att säga *ler*

    Ha de gott!!
    /Sandi.

    http://mittnyaosmalareliv.blogg.se

    SvaraRadera